Skip to content

Ідентифікація автотранспорту на елеваторі Кусто-Агро

ЗамовникТОВ «Елеваторна компанія «Кусто-Агро»

ТехнологіїUHF
дальної дії

Рік2019

Мета впровадження: Автоматизація ідентифікації комерційних транспортних засобів на контрольних точках за допомогою технології RFID з метою контролю проведення транспортних та вагових операцій на території підприємства.

Вимоги до системи

  1. Встановлення систем ідентифікації на наступних контрольних точках:
    – Контрольно-пропускний пункт.
    – Вагова.
  2. Встановлення RFID-міток з функцією саморуйнування на кожен автомобіль, що потрапляє на територію підприємства.
  3. Інтеграція RFID обладнання до керуючої системи 1С.

Контрольно-пропускний пункт

 Ідентифікація автотранспорту відбувається за допомогою стаціонарних RFID зчитувачів з виносними антенами і міток з RFID чіпом під лобове скло. На АРМ КПП встановлюється настільний зчитувач за допомогою якого можна прив’язати RFID мітку до об’єкта в керуючій системі. При оформленні документів у “диспетчера авто” водій отримує мітку з RFID чіпом (UHF) за допомогою якої може заїхати на територію підприємства.

Мітка під лобове скло містить повністю унікальний номер (EPC) і має функцію саморуйнування при спробі зняття і перенесення на інший автомобіль

Вагові платформи

Для ідентифікації транспортних засобів на вагових платформах використаний аналогічний зчитувач Impinj R420 та виносні антени. Для встановлення антен передбачені стійки, що мають місце для розташування світлофорів.  Після коректної постановки на вагову платформу кожен автомобіль ідентифікується за допомогою RFID мітки, що розміщена під лобовим склом. Вага фіксується тільки після успішної ідентифікації та заспокоєння тензометричних датчиків вагової платформи. Так як система є модульною, в перспективі вагова буде оснащена системою коректності постановки транспортного засобу на ваговій платформі та інформаційними табло для керування транспортними потоками. ​

Висновок

В рамках даного проекту було проведено встановлення системи автоматизації ідентифікації транспорту на трьох структурних підрозділах підприємства. В рамках першого етапу автоматизовані вагові та КПП. За допомогою ПЗ «Універсальний драйвер» виконана інтеграція RFID обладнання в керуючу систему 1С.

ЩО ЩЕ?

Схожі проєкти